Zavřít recenzi

Škoda Fabia 1.2HTP 51Kw

“Prostě Fabie. Neurazí toho, kdo od ní očekává to, co od Fabie. Jízda není taková sebejistá, ale ... Fabia je prostě Fabia :-) ”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2011 
  • Typ motoru: 1.2HTP (CGPB) 
  • Stav km při koupi: 124 000 km 
  • Stav km nyní: 127 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 4,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.4
Zatím jsem s autem najezdil za 1 měsíc 2500 Km a spokojenost maximální.
Ale tak 2500 Km nevypovídají o ničem, až to bude 100000, tak se budu určitě už o nějakých nekalosech bavit :-) Také je léto, a hodně problémů hlavně s motorem, se pozná v zimě.

Silné stránky

Lepší světla jak u Fabia 1
Podvozek vypadá že vydrží o hodně více
Převodovka mi příjde v řazení přesnější
Lepší přístup k žárovkám a svíčkám
Projev motoru je kultivovanější i na 3 hrnec
Centrální zamykání
Uvnitř je větší ticho než u Fabia 1
Cítím se o něco bezpečněji

Slabé stránky

Interiér laciný (ale tak věděl jsme do čeho jdu)
Nemám v autě klimatizaci o čemž jsem věděl
Autorádio nemá USB/SD (ale to vyřeší výměna)
Zadní sedačky jsou jako jeden velký celek
Spotřebu jsem čekal max. 4.5L/100kM ale je to 4,8L

Závady a opravy na autě

Kupoval jsem z jí z Auto ESA Praha 9 (mají tam jen a jen Škoda vozy), a kupoval jsem jí s naraženým předním spojlerem (hluboké odřeniny - vyřešeno tmelem,. výbrusem a novou orig. Škoda barvou + lakem) a zadní levé kolo mělo v bubnu drobný zásek svěrače brzd, tak se to vyřešilo vyčištěním, a výměnou pružiny + seřízení lanka od brzdy ke střednímu tunelu).
Preventivně jsem hned po koupi vyměnil olej 5W-40 + filtr samozřejmě, a svíčky (zkusil jsem na dobré rady NGK z výroby orig. Japan).
<
Přejít na standardní verzi stránky »